Surveillance center

Få hjælp til Asustor & 3-parts APPs
Sommer
Bruger

Surveillance center

Indlægaf Sommer » 19. okt 2017, 07:38

Hej.
Er der nogen der anvender Surveillance center?
I så fald hvor finder i IP camera's.
Jeg har kigget på dem som Asustor anbefaler og jeg kan ikke finde nogen som helst med mindre de koster flere tusinde kroner pr stk.
Ved i om man på sin mobil kan se de forskellige kameraer mens man er i byen fx- Så man kan se om hundene laver ballade?

Blueeyez
Site Admin

Re: Surveillance center

Indlægaf Blueeyez » 24. okt 2017, 20:57

Hej Sommer

Jeg har endnu ikke selv taget IP kameraer i brug, men jeg vil da næsten påstå at de fleste skulel være brugbare. At Asustor siger de er kompentiable betyder jo ikke at de er bedre end det der ikke er. Min tidligere NAS fik jeg sat en lidt for stor RAM blok i og den var ikke på deres liste, men den blev godkendt af NASen skønt den overskred hukommelsen, så i stedet for en NAS med 3 GB ram fik jeg 5 GB (Ifølge System informationer, men at den så kun kunne bruge 3 GB er en anden sag)..

Du burde uden de store problemer kunne se live video, men husk at din internet forbindelse jo skal være god for at kunne sende video ud til din smartphone.. De har jo appen AiSecure og Surveillance center på din NAS.

Blueeyez
Site Admin

Indlægaf Blueeyez » 24. okt 2017, 21:23

Jeg tror følgende kan bruges: http://www.compumail.dk/vare-oversigt.p ... =990961725

Jeg vil dog lige kontakte min lokale IT pusher om hvad han kan skaffe, men til eden pris og opløsning, så er det ok til test.. Men jeg skriver lige et indlæg mere her i tråden i morgen når jeg har snakket med ham ;-)

Sommer
Bruger

Indlægaf Sommer » 25. okt 2017, 11:19

Uhh det lyder godt at du vil hjælpe.
Men nu skal du jo ikke bruge en masse penge på noget du ikke selv får noget ud af.
Jeg må bare prøve at købe mig et kamera og se hvad jeg kan få ud af det.
Ville jo bare ikke investere i kamera'er hvis der var nogen der vidste at det bare ikke ville komme til at du med de små modeller.

Blueeyez
Site Admin

Indlægaf Blueeyez » 26. okt 2017, 21:27

Får en TP-Link NC200 i morgen. Billig og ikke testet af Asustor, men har luret en hel del i bruger manualen og kan ikke spotte en årsag til den ikke skulle fungere.. Har selv længe overvejet ip kameraer, men ville dog have foretrukket NC210 fra TP-Link, men den koster en del mere ved min lokale it butik (Foretrækker at købe ting i butikker)..

Så får nok tid til at lege med det i morgen aften efter kl. 20 ;-)

Blueeyez
Site Admin

Indlægaf Blueeyez » 27. okt 2017, 21:55

Har rodet en del med en NC200 her til aften, men uden success og ser ikke ud til at den vil være kompetiabel. Efter at have læst et par databladeigennem kan jeg os fortælle at NC200, NC210 og NC220 vidst ikke har de protokoller som er nødvendige. Dog er NC250 og NC450 muligvis understøttede.

Blueeyez
Site Admin

Indlægaf Blueeyez » 30. okt 2017, 11:27

Så fik jeg svar fra TP-Link. NC210 og NC450 skulle fungere uden wbe plugin. Det kan betyde at disse 2 modeller kan fungere, men jeg har lige sendt dem en mail om hvorvidt Asustor kan få adgang til kildekoden i deres web plugin i håb om at det kan implementeres i deres Surveilliance center app og måske det kan løse hele problematikken.